Brev:
Den første grød og mos - 4 mdr.
27. november 2023
Alder:
4 mdr.
Den første grød og mos - 4 mdr.
Hej Helen
Jeg har en søn på 4½ måned, som er begyndt på grød og mos, men det går ikke ret godt. Ofte så spytter han det ud og jeg har blandt andet forsøgt med gulerodsmos, som jeg har hørt skulle være godt at starte med, men han kan ikke lide det.
Hvad gør jeg? Hvad vil du anbefale, at jeg starter med? Og kan du evt. give mig en oversigt over maden i løbet af en dag?
Med venlig hilsen
Mor G.